JellyPages.com

Tuesday 9 December 2014

im back! :*

Haii. Assalamualaikum semua. 
im back setelah sekian lama menghilangkan diri. budak spm lah katakan. haha. oppss! gaye macam budak kuat stadii jepp. *tak pun sebenarnye. just malas nak meng'update'. okee. just nak bagitahu yang aku dah habis spm! dah FREEDOM woihh. haha. happy? mmg laa tp sebalik kegembiraan tu terselit beribu kesedihan. why? yelah, berpisah dgn kawan-ii yang gila2, sempoi tuu. sedih wehh. budak b1c b1b b1a a1a. nak mention nme kan ramai sgt. satu batch kot. tak kira laki or pmpuan aku sedih nk berpisah sbnrnye. huhh. entah bila lagi boleh jumpa, lepak sesame, bergurau. bila?? :'( tp insyaAllah dengan izinNya we'll meet again sahabat. and satu lagi, actually aku sedih gila kot pisah dgn junior tersayang. faiezati akmal. ohh i miss her damn much right now. entah mcm mna boleh rapat aku pun tak taw. she's my beloved. heee. budak2 form 3 lain pun aku rindu jugak. kilah,tirah,mekcekk,rajwa,meyrah,azwa,kaklong,and others. harap2 kakak2 diorang tak marah ak rindu adik2 engkau nie. hoho. M.A? aku rindu kau. haha. okelaa,babaii. stop here. ade mase aku update lgi okay? #kesayangan :*

No comments:

Post a Comment